Translate

2013/02/16

!Potrzebuje Cie.." version 1

Nareszcie.:)
Doczekałam się 1 wersji mojej piosenki nad którą już bardzo długo (wraz z osobami drugimi ) pracowałam.
Niestety nie jest ona idealnie czysto nagrana, w paru miejscach jest zeskok z dźwięku.. ale już nie miałam siły jej nagrywać po raz kolejny:)
Jest to mój pierwszy w życiu utwór więc nie jest jakos nieziemsko nie wiadomo jaki.
Jest zwykły i prosty.Mam nadzieje że każdy następny będzie coraz lepszy..;)
Dedykuje to tobie bo wiem że to docenisz .




"Dziękuje ci że dałeś mi tak ogromną szansę, szanse jaką jest moje życie.:)"

A co wy myślicie o tym kawałku.?

19 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Piosenka i tekst dobry, ale Twój wokal nie. Musisz jeszcze poćwiczyć. :)

Tulla pisze...

*.*

jestem zachwycona!

Palmy i kaktusy pisze...

O proszę! Poznałam nawet piosenkarkę! Super! :))

Palmy i kaktusy pisze...

Dodaję Cię do obserwowanych i opublikuję Twoją piosenkę na moim fanpagu przy następnej notce :))

Anonimowy pisze...

Chyba przerabianie starych ubrań wychodzi ci dużo lepiej niż śpiewanie :)

Unknown pisze...

Mam nadzieję że sprawia ci przyjemność pisanie samych negatywów.:)

ale wiesz co... tak jakoś to mnie nie rusza już.:*

Lady pisze...

również uważam muzyka, fajna , tekst super jednak głos za słaby niestety przeciętna tak może śpiewać każdy, słychać najpierw muzykę potem głos, na pewno. Obiektywnie nie złośliwie. Nie robi szału, już powalona Honka lepsza. Takich jak Twoja piosenka miliony na YouTube.

Just me pisze...

Mnie tam się podoba, ale piosenka sama w sobie jakoś do gustu mi nie przypadła ;p, może dlatego, że nie lubię takich wolnych itp...

Anonimowy pisze...

Super!

Anonimowy pisze...

Wow, piękna barwa! Piosenka bardzo mi się podoba, szczególnie jak już się rozwija i z takim pazurem śpiewasz.
Nie chcę się wymądrzać i Ciebie hejtować (sama śpiewam i to kocham, tak jak Ty) podoba mi się, serio. A jak coś mi się podoba, to bardzo się cieszę, gdy to się rozwija : ). Jedynie jak 'manewrujesz' głosem, te ozdobniki nie wychodzą Ci w ogóle. Fałszujesz. Ale za to w górnych partiach i kiedy dźwięk brzmi długo jest... genialnie. Trzymam kciuki za Ciebie. Jeszcze trochę pracy i z pewnością pozbędziesz się tego 'wycia'. Nikt nie jest doskonały, po to robi się błędy by je naprawiać, szlifować. Tego Ci życzę i będę obserwować! : )

Licho pisze...

Hmmm piosenka jest specyficzna, mam wrażenie że na nią składa się wiele innych utworów znanych mniej lub bardziej. Specem nie jestem, piszę tylko swoje prywatne odczucia ;)
Na początku miałam wrażenie, że to będą kolejne smęty, ale im bliżej refrenu tym lepiej. A końcówka to wow jak dla mnie, zmienia charakter piosenek :)
Podoba mi się, dodaje do obserwowanych

kobiecymagazyn pisze...

super ! <3

zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

Anonimowy pisze...

Masz piękny głos, tylko ta piosenka taka przeciętna, banalna. Przyjmuj krytykę jako motor do dalszej pracy :)

Anonimowy pisze...

Momentami twój głos przypomina mi wokal Dody :D powinnaś śpiewać ostrzejsze kawałki

Unknown pisze...

great! would you like to follow each other? let me know!

Anonimowy pisze...

gratutuluję, zachwycająca, szczera, nietuzinkowa...zapraszam do mnie http://memarieamar.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Wow, po raz kolejny udowodniłaś, że masz niesamowity talent! Wkładasz w to wiele serca, widać,a raczej słychać, że to rzeczywiście Twoja pasja. Z każdym kolejnym odsłuchaniem tej piosenki podoba mi się ona coraz bardziej; naprawdę szacun! :)
Dobrze, ze nareszcie może Cię uslyszeć szersze grono :P
Powodzenia, czekamy na kolejne utwory! :*

shine star pisze...

Mi się podoba piosenka ;) Tekst bardzo fajny :D

http://letmeloveyou1.blogspot.com/

Patrycja Kowalewska pisze...

piękna piosenka i ten głos ! :)