Translate

2013/02/10

Podsumowanie.

Tydzień pełen niespodzianek.
1. Pogoda która wskazywała na to ze będzie wiosna jednak  w przeciągu jednej nocy przeobraziła sie w pogodę jak na Sybirze;d
2.Otóż dzisiejsza notka jest dosyć zakręcona ponieważ podsumowałam w niej cześć wydarzeń z tego otóż tygodnia.
3.Między innymi są zdjęcia z koncertu który miał miejsce 08.02.2013 r w "Karczmie Przystań u Lipy".
Koncert był bardziej (a raczej na pewno) operowy gdzie tenorowe pieśni  miłosne (oraz duety) zaśpiewał pan Adam Sobierajski a  sopranem towarzyszyła mu pani Agnieszka Kuk.
4.W tym niesamowitym wydarzeniu brałam również udział:), zaśpiewałam utwór który był komponowany  na konkurs poezji śpiewanej w Krakowie gdzie zdobyłam 3 nagrodę.
Gwiazdami tego wieczoru byli również moim przyjaciele (nie wszyscy);]
Monika i Szymon spisali sie na Medal dlatego tez urządziliśmy sobie przed występową sesję..;) ha ha.:)
Szymon w roli Top Model, a Monika wymięka....
5. A ponadto :Ostatki spędziłam w domu zawalona chusteczkami , choroba nie wybiera( a może jednak czasem>?)
Z nudów wymyśliłam kilka koncepcji, czyli jeden fryz który do wszystkiego pasuje..;)
Zapraszam do oglądania





















5 komentarzy:

babooshki pisze...

Dzięki za taki komentarz:) świetnie wyglądasz na tych wszystkich zdjęciach;d pozdrawiamy

Unknown pisze...

Kierowane do Anonima. Który nie jest takim bohaterem jakiego zgrywa bo nawet nie ma odwagi przyznać sie , bądź poprostu podpisać.
Nie sztuką jest pisanie po cudzych kątach róznych bzdur.Sztuką jest przyznanie się do tego.
Jezeli jest ktos taki jak "wy" kto zgrywa super bohatera jest poprostu przepraszam za wyrażenie super gównem które zyje kosztem krzywdy na innych.
Gdybym chciała mogła bym to odbić na was ale ja niestety nie będę sie zniżać do waszego poziomu.
Była bym wdzięczna gdybyście byli na tyle życzliwi i ODPIERDOLILI się ode mnie i zeszli już ze mnie,bo ja nikomu nie wyrządziłam krzywdy a zostałam potraktowana jakbym co najmniej kogoś zabiła.
To jest moje życie i moja sprawa co robie i nikomu NIC do tego.


I przepraszam osoby zmuszone czytać te słowa które tutaj użyłam.Kierowane są tylko do tej konkretnej osoby która wie co napisała i kiedys poniesie za to konsekwencje.

Dziękuje.

Anonimowy pisze...

Chciałabym usłyszeć jak śpiewasz! Dodajjjj coś!! Zdjęcia są super, ale ja nie mogę doczekać się piosenki!
Trzymaj się i nie przejmuj się ludźmi! Buziakiii :*

Unknown pisze...

Dziekuje.
JUż niedługo powinno się coś pojawić..;)
cierpliwości.
P.S szału nie będzie:)

Karolina Chudek pisze...

ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach!:) i dziękuję za komentarz;*