Translate

2012/05/24

czerwień.!

Dzisiaj do szkoły postawiłam na czerwone ussta oraz fenomenalne czerwone spodenki w czarną drobną kratkę .Kuzynka moja podarowała je mojej młodszej siostrze a ponieważ były na nią zbyt duże wręczyła je mi. Nie potrafiłam zrozumieć błędu kuzynki która pozbyła się tak cennego skarbu.! 
Spodenki co prawda zostały trochę przerobione przeze mnie ponieważ na początku były proste i długie.
Pomysłowość Górą.! :)
do spodenek postanowiłam założyć przewiewna bluzkę co prawda z długim rękawem ponieważ rano było troszkę chłodno.Do tego wszystkiego dołączyłam  kokardę którą wykonałam sama (pisałam o niej w 2 notce)
jak już mówiłam posłużyć może w każdy jeden sposób.:) dotego TRAMPKI ktore sa najbardziej praktyczne:)Zdjęcia nie są fenomenalnej jakości ponieważ nie mam dobrego sprzetu. Mam nadzieję że kiedyś się dorobię. Na razie cieszę się tym co mam :)
Zdjęcia:






P.S Kocham moich przyjaciół.:*


8 komentarzy:

Unknown pisze...

lovely burgundy shorts <3
would you like to follow each other?
A
xx
http://epiquemoi.blogspot.com

utkaaa pisze...

cudowne szorty :)
Pozdrawiam Julka :)

utkaaa pisze...

tak strona jest sprawdzona :) zamawiaj śmiało :) ja czekam na kolejną parę z tego sklepu :D
jest możliwość zdobycia 40 % rabatu w "Strefie bloggera" :) wystarczy tylko do nich napisać żeby przypisali Ci do Twojego konta :)
Pozdrawiam Julka :)

Unknown pisze...

love the shorts!

xxx
www.ladyalamode.com

Estefanía Ainoza pisze...

Great pictures!! I love it!!

Virginia pisze...

Lovely shorts!!!

xoxo
self-dressed.blogspot.com

nice compromise pisze...

jeny, jakie super włosy;]! uwielbiam taki mess na głowie;D

PannaJoannaK.pl pisze...

Śliczną masz buźkę:) pozdrawiam zapraszam do mnie^^