Translate

2013/02/24

My melody...




Zmęczony burz szaleństwem, jak statek pijany, 
Już niczego nie pragnę, jeno wielkiej ciszy 

I kogoś, kto zrozumie mój żal nienazwany, 

Kogoś, kto mą bezsłowną tęsknotę usłyszy; 

Kogoś, kto jasną duszą życie mi przepoi, 
Iżbym w spokoju bożym wypoczął po męce, 

Kogoś, kto rozszalałe serce uspokoi, 
Kładąc na moje oczy miłosierne ręce. 

Idę po szczęście swoje. Po ciszę. Do kogo? 
Którędy? Ach, jak ślepiec! Zwyczajnie - przed siebie. 


I wiem, że zawsze trafię, którą pójdę drogą, 
Bo wszystkie moje drogi prowadzą do Ciebie. 


                                                                                          Julian Tuwim













12 komentarzy:

Gabi W pisze...

jesteś bardzo fotogeniczna, słodkie zdjęcia :)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Unknown pisze...

Jak robisz te piękne fryzury? ;)są genialne

Karolina Baszak pisze...

sliczna!

Unknown pisze...

Marysiu same wychodzą;D

Anonimowy pisze...

Super zdjęcia , podoba mi się stylizacja i boska fryzura ;)

Unknown pisze...

Piękne zdjęcia:)
Świetna marynarka<3

Unknown pisze...

jesteś śliczna!:)

Ola pisze...

sliczne oczy ;)
aleksandra-fortuna.blogspot.com

mespeel pisze...

ślicznotka ;)
zapraszam Cię na konkurs na moim blogu, do wygrania DOWOLNA PARA BUTÓW! :)

tylko_polskamuzyka pisze...

śliczne zdjęcia ;)

Unknown pisze...

o jaa ale śliczna :*
Zapraszam do mnie zaobserwuj skomentuj zrobię to samo ♥ ♥ To dla mnie ważne ;*
www.oliwiaa-blogspot.com